معرفی پاورمیکسر دایناکورد

معرفی پاورمیکسر دایناکورد

معرفی پاورمیکسر دایناکورد

دایناکورد (Dynacord) یک شرکت آلمانی است. که از دهه ۴۰ میلادی شروع به کار کرده این شرکت به همراه شرکت های  Electro-Voice وMidas  و  Klark Teknik  و Telex در زمینه تجهیزات صوتی از زیر مجموعه های شرکت بازرگانی بزرگ و معروف بوش bosch  آلمان می باشد.

اگر بخواهیم یک تعریف کلی از میکسر داشته باشیم باید اینطور بیان شود که: میکسرها یا همان ترکیب کننده های صدا دستگاه هایی هستند با قابلیت دریافت ورودی های مختلف از تعداد مورد نیاز میکروفن یا خروجی سازهای الکتریکی و دستگاه های پخش (Player Systems) که می توانند خروجی یا خروجی های مختلف میکس (ترکیب) شده را برای ضبط یا پخش ارائه دهند. میکسرهایی که دارای تقویت کننده (امپلی فایر) باشند را پاور میکسر (Powerd Mixer) می نامند.

پاور میکسر بدلیل کوچکی و قابل حمل بودن آن، معمولاً برای اجراهای کوچک زنده در مکان های مختلف مانند: سالن های همایش یا رستوران ها و تالارها یا هیئت هایی که بصورت دسته های عزاداری حرکت و جابجایی دارند و … بکار می رود.
در مورد کنسول سری پاورمیت PowerMate در ابتدا باید گفت که این سری از دهه ۹۰ تاکنون در حال تولید است و PM1 اولین نسل این پاورمیکسرها بود در حال حاضر نسل سوم یعنی PM3 نیز به تازگی عرضه شده است که مشخصات فنی فوق العاده نوینی دارد (حتما در مورد این سری بیشتر برای شما خواهم نوشت) این پاورمیکسرها به مدل هایی با قدرت ها و امکانات مختلف تقسیم می شوند مدل هایی چون ۲۲۰۰, ۱۶۰۰, ۱۰۰۰, ۶۰۰ باید گفت که این سیستم از انعطاف زیادی برخوردار است یعنی شما تقریبا برای گرفتن هر نوع خروجی و دادن ورودی دستتان باز است و از نظر میکسر میتوان گفت چیزی کم ندارد قسمت بعدی پاور دستگاه است که بی شک یکی از بهترین پاورهای دنیاست و این نکته را کسانی که این سیستم را در اجراهای زنده تست کرده باشند می دانند که از جهت قدرت خروجی صدا با مشکلی مواجه نخواهند بود.

همه آنچه که شما احتیاج دارید یک تقویت کننده، یک میکسر (ترکیب کننده) صدا، اکولایزرها و افکت ها در یک کنسول جمع شده اند، کافی است میکروفن ها و بلندگوهای خود را وصل و اجرای خود را شروع کنید.

نکته مهم: شرط مهم آنکه بلندگوهای مناسبی بر اساس محیط انتخاب شده باشند.

کلاً دایناکورد به پاور کلاس H قدرتمندش مشهوره!

نکته دیگر: اینکه بخش اصلی هزینه ای که برای این پاور میکسر میدهید هزینه همین پاور قدرتمنده

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.